Αγρότες των μπλόκων «καλούν» Μητσοτάκη για συνάντηση

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Τις αποφάσεις της πανελλαδικής σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα στο Πολιτιστικό Κέντρο της Νίκαιας ανακοίνωσαν οι αγρότες στο οδόστρωμα της ΠΑΘΕ…

Πλέον διατυπώνεται αίτημα για συνάντηση με διευρυμένο κυβερνητικό κλιμάκιο υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ώστε να δοθούν «πολιτικές λύσεις στα αιτήματά μας» όπως επισημάνθηκε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, τονίστηκε πως τα μπλόκα θα ενισχυθούν, ενώ αποφασίστηκε συντονισμός και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΟΑΣΝΛ Ρίζος Μαρούδας:

 

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.