Την τελευταία του πνοή άφησε στη ΜΕΘ του ΓΝ Λάρισας ένας 54χρονος πατέρας 2 ανήλικων παιδιών που πάλευε εδώ και πολλές μέρες με τις επιπλοκές του κορωνοϊού σκορπίζοντας θλίψη στην κοινωνία των Γόννων από όπου καταγόταν.
Ο 54χρονος σύμφωνα με πληροφορίες ήταν ανεμβολίαστος και νόσησε βαριά από τον κορωνοϊό, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η εισαγωγή του στο νοσοκομείο όπου και διασωληνώθηκε. Παρά την πολυήμερη μάχη των γιατρών έχασε σήμερα τη μάχη με την ασθένεια.
Πηγή: paidis.com
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































