«Έφυγε» η Θέλμα Ζητωνούλη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το Λύκειο των Ελληνίδων Λάρισας πενθεί για την απώλεια της προέδρου Θέλμας Ζητωνούλη.

Η πόλη έχασε μία από τις προσωπικότητες που δούλεψε ακάματα για τη λαϊκή παράδοση, προσφέροντας πολλά στη διάσωσή της και τη μεταλαμπάδευση στις επόμενες γενιές.

Η εκλιπούσα ήταν κόρη του αείμνηστου αρχίατρου Δημητρίου Παλιούρα και σύζυγος του αείμνηστου γιατρού Αθανασίου Ζητωνούλη.

Η Θέλμα Ζητωνούλη αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας, ενώ χθες έχασε τη μάχη για τη ζωή σε ηλικία 85 ετών.

Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί αύριο Μεγάλη Τρίτη 19 Απριλίου 2022 και ώρα 15.00 από τον Ιερό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών στο Παλαιό Κοιμητήριο Λάρισας.

Η νεκρώσιμος ακολουθία θα τελεστεί με πρωτόκολλο Covid σε στενό οικογενειακό κύκλo.

Άφησε πίσω παιδιά, εγγόνια, εξαδέλφια, ανίψια.

Για την πορεία και την προσφορά της Θέλμας Ζητωνούλη είχε κάνει αφιέρωμα το περιοδικό ΠΡΟΣΩΠΑ

 

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.