Ελεύθεροι δύο συλληφθέντες για κατοχή ναρκωτικών

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους αφέθηκαν χθες, μετά τις απολογίες τους στον ανακριτή Λάρισας και με τη σύμφωνη γνώμη του εισαγγελέα Υπηρεσίας, οι δύο Έλληνες, 45 και 72 χρόνων, που είχαν συλληφθεί στη Λάρισα, με την κατηγορία της κατοχής ναρκωτικών ουσιών.

Ο 45χρονος όπως διαπιστώθηκε μετά τη σύλληψή του, διατηρούσε φυτεία δενδρυλλίων κάνναβης στο Ανατολικό Πήλιο. Οι δύο άντρες, συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Λάρισας και σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για τα – κατά περίπτωση – αδικήματα της καλλιέργειας, της κατοχής, της διακίνησης κάνναβης και της παράνομης οπλοκατοχής.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.