Ευχάριστα νέα: Αποσωληνώθηκε η 42χρονη έγκυος νοσηλεύτρια στη Λάρισα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αποσωληνώθηκε η 42χρονη έγκυος νοσηλεύτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.

Όπως ενημερώνει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος η κατάσταση της υγείας της σταθεροποιήθηκε και αποσωληνώθηκε εχθές.

Η έγκυος μεταφέρθηκε στο τμήμα λοιμώξεων.

Σύμφωνα με το voria.gr, η γυναίκα, η οποία είναι νοσηλεύτρια και βρίσκεται σε διαθεσιμότητα, επειδή αρνείται να κάνει το εμβόλιο, διανύει τον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης της.

Η κατάσταση της υγείας της είχε επιδεινωθεί στις αρχές του μήνα και οι γιατροί αποφάσισαν τη διασωλήνωση της.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.