Το μεσημέρι της Πρωτοχρονιάς ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνος Αγοραστός επισκέφθηκε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμο προκειμένου να του ευχηθεί από κοντά για τη νέα χρονιά.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ενημέρωση «ο κ. Αγοραστός προσέφερε στον Σεβασμιώτατο τα νέα, καλαίσθητα ημερολόγια της Περιφέρειας, ενώ με τη σειρά του ο Ποιμενάρχης του ενεχείρισε τα Δίπτυχα της Εκκλησίας της Ελλάδος, μέσα στα οποία υπάρχουν αναλυτικά όλες οι λεπτομέρειες για τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίας».
Πηγή: Larissanet.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

































