Ο δήμαρχος Απόστολος Καλογιάννης, στο περιθώριο της υπογραφής του Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ Δήμου Λαρισαίων και Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, κλήθηκε από τους δημοσιογράφους να σχολιάσει την αύξηση του ιικού φορτίου στα λύματα, η οποία αποτυπώθηκε και επισήμως χθες.
Στο πλαίσιο αυτό συνέστησε τήρηση των μέτρων προστασίας και προσοχή, ώστε να αποφευχθεί ένα πισωγύρισμα.
Αναλυτικότερα ο Απόστολος Καλογιάννης ανέφερε ότι «ένα πισωγύρισμα θα είναι ολέθριο και καταστροφικό» και πρόσθεσε πως «είναι υπαρκτός ο κίνδυνος για ένα τοπικό lockdown, αν κάτι δεν πάει καλά στην πόλη».
Συνάμα ο δήμαρχος Λαρισαίων απηύθυνε έκκληση στους πολίτες για τήρηση των μέτρων προστασίας.
Πηγή: Larissanet.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































