«Καμπάνα» 21.000 ευρώ σε βιομηχανία γάλακτος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Πρόστιμο ύψους 21.000 ευρώ επέβαλλε η Περιφέρεια Θεσσαλίας σε Βιομηχανία Γάλακτος που δραστηριοποιείται στην Π.Ε. Λάρισας για ζητήματα που σχετίζονται με το περιβάλλον.

Η Περιφέρεια που έκανε δεκτή την εισήγηση της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Χωρικού Σχεδιασμού, Τμήμα Περιβάλλοντος Π.Ε Λάρισας επέβαλλε το πρόστιμο για παράβαση της κείμενης νομοθεσίας σχετικά με την υποβάθμιση περιβάλλοντος και τη μη συμμόρφωση αυτής κατόπιν διαπίστωσης υπέρβασης των ορίων διάθεσης των επεξεργασμένων αποβλήτων σε οκτώ παραμέτρους και την κατ’ επανάληψη υπέρβαση των ορίων διάθεσης των επεξεργασμένων αποβλήτων, με αποτέλεσμα την πρόκληση υποβάθμισης περιβάλλοντος από την διάθεση υγρών αποβλήτων της επιχείρησης. Η επιχείρηση έχει δικαίωμα προσφυγής ενώπιον του αρμόδιου Διοικητικού Πρωτοδικείου.

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.