Κατέληξε ο 57χρονος που είχε αυτοπυρποληθεί στον Αμπελώνα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κατέληξε χθες το απόγευμα ο 57χρονος, ο οποίος είχε αυτοπυρποληθεί μέσα στο σπίτι του στον Αμπελώνα το απόγευμα της Κυριακής.

Οι γιατροί και το προσωπικό της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, όπου και μεταφέρθηκε ο άνδρας μετά την πράξη του, προσπάθησαν να τον κρατήσουν στη ζωή, όμως τα εγκαύματα εκτείνονταν σε ποσοστό άνω του 80% στο σώμα του, ενώ υπήρχαν και σοβαρότατα αναπνευστικά προβλήματα.

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.