Κτηνοτρόφος ξυλοκόπησε δύο Πακιστανούς που ζητούσαν δεδουλευμένα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δύο Πακιστανούς εργαζομένους σε κτηνοτροφική μονάδα της Λάρισας ξυλοκόπησαν ο εργοδότης τους και δύο ακόμα άτομα, τα οποία φέρονται να είναι μπράβοι, σύμφωνα με ανακοίνωση της Κίνησης Ενωμένοι Ενάντια στον Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή (ΚΕΕΡΦΑ).
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, οι δύο εργάτες δέχθηκαν επίθεση και ξυλοκοπήθηκαν, επειδή ζήτησαν τα δεδουλευμένα τους. Κατά την ΚΕΕΡΦΑ, ο εργοδότης και οι δύο μπράβοι, όταν χτυπούσαν τους δύο Πακιστανούς, φώναζαν, μεταξύ άλλων: «Μην ζητάς λεφτά, θα πληρώσω όποτε εγώ θέλω», «Η Αστυνομία και η Χρυσή Αυγή είναι φίλοι μου. Θα καλέσουμε τη Χρυσή Αυγή και δεν θα αφήσουμε κανένα Πακιστανό ζωντανό στη Λάρισα», «Θα σας δώσουμε να φάτε χοιρινό με το ζόρι».

Πηγή: ethnos.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.