Δύο ακόμη άνθρωποι με «ύποπτα» συμπτώματα κορωνοϊού νοσηλεύονται από σήμερα το απόγευμα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας.
Ο ένας είναι ένας άνδρας που ταξίδεψε στην Ελβετία μέσω Ιταλίας, κτηνίατρος στο επάγγελμα και ο δεύτερος είναι νοσηλευτής που βρέθηκε στην Ιταλία για ένα συνέδριο.
Αμφότεροι υποβάλλονται στις απαραίτητες εξετάσεις και φυσικά αναμένονται τα αποτελέσματα αυτών.
Πηγή:larissanet.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































