Λάρισα: «Υπάλληλος» ΟΠΕΚΕΠΕ έκλεψε 14.200 ευρώ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Καθημερινό φαινόμενο αποτελούν οι απάτες, μέσω κινητών τηλεφώνων και υπολογιστών, σε βάρος πολιτών οι οποίοι, άγνωστο γιατί, εμπιστεύονται σε αγνώστους απόρρητους κωδικούς τραπεζικών τους καρτών και λογαριασμών, με αποτέλεσμα οι επιτήδειοι και πειστικοί κατά πως φαίνεται δράστες, να αποκτούν τη διαχείριση δεδομένων «ξαλαφρώνοντας» τους λογαριασμούς των ανυποψίαστων θυμάτων τους.

Μόνο προχθές, σε συνολικά τρεις περιπτώσεις, Λαρισαίοι εξαπατήθηκαν από διαφορετικούς δράστες χάνοντας περισσότερα από 22.500 ευρώ και διαπιστώνοντας – δυστυχώς για τους ίδιους- εκ των υστέρων πως εξαπατήθηκαν με διάφορα αληθοφανή προσχήματα.

Σε μία περίπτωση ένας «υπάλληλος» του ΟΠΕΚΕΠΕ σήκωσε 14.200 ευρώ, σε μια άλλη η… πώληση μιας εσπρεσιέρας κόστισε 3.800 ευρώ, ενώ σε μια τρίτη περίπτωση το απατηλό sms για «διόρθωση» απόρρητων τραπεζικών κωδικών στοίχισε 4.500 ευρώ.

Πηγή: Β. Κακάρας Ελευθερία

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.