Λαρισαίος εκπαιδευτικός μιλά για την εμπειρία του: Αυτά ζήσαμε στην Ουκρανία… (βίντεο)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο Λαρισαίος εκπαιδευτικός Βασίλης Σίμος επέστρεψε από την Ουκρανία – όπου διδάσκει την ελληνική γλώσσα σε μαθητές μέσης εκπαίδευσης και σε φοιτητές στο πανεπιστήμιο της ουκρανικής πρωτεύουσας – και μετέφερε την εμπειρία του στην εκπομπή του ΑNT1 «Καλημέρα Ελλάδα» με τον Γιώργο Παπαδάκη.

Χαρακτηριστικά, όσα είπε ο Βασίλης Σίμος:

 

 

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.