Την εκτίμησή του πως η καλύτερη περίοδος για να γίνει το αντιγριπικό εμβόλιο είναι από τις 20 Οκτωβρίου και μετά, εξέφρασε ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Λάρισας κ. Θάνος Κουτσούκης μιλώντας σήμερα στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ Λάρισας.
Τόνισε πως τα εμβόλια θα αρχίσουν να συνταγογραφούνται από τις αρχές του Οκτώβρη όμως ζήτησε από τον κόσμο να μην βιαστεί να το κάνει για να υπάρχει καλύτερη αποτελεσματικότητα. Είπε πως θα υπάρχει επάρκεια σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις.
Πηγή: Larissanet.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































