Πλεύρης: Περιμένουμε επιπλέον πίεση στο ΕΣΥ – Αγοραστός: Δεν θα αφήσουμε κανέναν αβοήθητο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Για την επιπλέον πίεση που αναμένεται να δεχθεί το Εθνικό Σύστημα Υγείας το προσεχές διάστημα εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας μίλησε στις δηλώσεις του ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, μετά από την συνάντηση που είχε με τον περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστό.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στους σχεδιασμούς διαχείρισης της κατάστασης, οι οποίοι περιλαμβάνουν – μεταξύ άλλων – την συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, όπως και την επίταξη ιδιωτών γιατρών σε περίπτωση που δεν καλυφθούν οι ανάγκες.

Από την πλευρά του ο Κώστας Αγοραστός τόνισε πως τόσο η Λάρισα, όσο και η Θεσσαλία, δέχονται μεγάλη πίεση, ενώ σε άλλο σημείο των δηλώσεών του επισήμανε πως «κανείς δεν πρόκειται να μείνει αβοήθητος».

 

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.