Συνελήφθη, σήμερα (09-09-2021) τις μεταμεσονύκτιες ώρες στη Λάρισα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λάρισας, ένας ημεδαπός, διότι κατελήφθη να λειτουργεί, ως προσωρινά υπεύθυνος, κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφενείο-καφετέρια) και να εξυπηρετεί στο εσωτερικό του δύο πελάτες, οι οποίοι στερούνταν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης. Επιπλέον, επιβλήθηκε το διοικητικό πρόστιμο των -2.000- ευρώ και η λειτουργία του καταστήματος αναστάλθηκε για -7- ημέρες, ενώ στους δύο πελάτες βεβαιώθηκαν διοικητικά πρόστιμα των -300- ευρώ στον καθέναν.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































