Το απόγευμα της Πέμπτης 3/12/2020 στις 4 το απόγευμα ένας ρασοφόρος μέσης ηλικίας βεβήλωσε το Μνημείο Θυμάτων Ολοκαυτώματος στη Λάρισα.
Κρατώντας μπροστά στο σώμα του μια θρησκευτική εικόνα, σύμφωνα με το jcl.gr, σχημάτισε με μαύρο σπρέι το σύμβολο της φράσης «Ιησούς Χριστός Νικά», στη συνέχεια σχεδίασε δύο φορές ακόμα το ίδιο σύμβολο στον τοίχο του περίβολου της Συναγωγής, που βρίσκεται αυτή την εποχή σε στάδιο αναστήλωσης.
Άμεσα ενημερώθηκαν οι αρμόδιες Αρχές ενώ ο Πρόεδρος της Ισραηλιτικής Κοινότητας Λάρισας κατέθεσε μήνυση.
Πηγή: onlarissa.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































