Συναγερμός σήμανε το πρωί της Τετάρτης στο κέντρο επιχειρήσεων του ΕΚΑΒ στη Λάρισα, μετά από τηλεφώνημα που ενημέρωνε πως μία γυναίκα ηλικίας 42 ετών περίπου, επιχείρησε να βάλει τέρμα στη ζωή της έχοντας καταναλώσει σημαντική ποσότητα χαπιών.
Διασώστες έσπευσαν στο σπίτι της και την παρέλαβαν για να τη μεταφέρουν στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.
Κατά τις πρώτες πληροφορίες του onlarissa.gr, η κατάσταση της υγείας της κρίνεται καλή.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































