Τριών μηνών παιδί το νέο κρούσμα κορωνοϊού στη Λάρισα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ακόμη ένα κρούσμα κορωνοϊού είχαμε στη Ν. Σμύρνη. Πρόκειται για ένα τρίμηνο παιδί ρομά το οποίο πήγε χθες με την μητέρα του χθες στο ΓΝΛ που εφημέρευε. Είχε πυρετό και ελήφθη δείγμα τόσο από το παιδί όσο και από την μητέρα του. Το παιδί βρέθηκε θετικό και η μητέρα του οριακά θετική στον ιό.

Αναμένεται και οι δύο να μεταφερθούν σε θαλάμους αρνητικής πίεσης στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας.

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.