Στο 31ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα ο υποψήφιος περιφερειάρχης, επικεφαλής της παράταξης «Η Θεσσαλία στην καρδιά μας» κ. Νίκος Τσιλιμίγκας.
Κατά την έξοδό του από το εκλογικό τμήμα μεταξύ άλλων επισήμανε ότι η «Ελλάδα αξίζει μία όμορφη Δημοκρατία, που προσπαθήσαμε να καλλιεργήσουμε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής μας εκστρατείας».
Πηγή: larissanet.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































