Στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο της Λάρισας νοσηλεύεται από το βράδυ της 15ης Μαρτίου ο Λαρισαίος βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος, αναισθησιολόγος, Χρήστος Κέλλας.
Οι εξετάσεις είναι καλές για τον Λαρισαίο πολιτικό, ενώ υποχώρησε και ο πυρετός. Η κατάσταση της υγείας του βελτιώνεται σύμφωνα με τους γιατρούς.
Υπενθυμίζουμε ότι ο κ. Κέλλας βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και νοσηλεύεται σε θάλαμο αρνητικής πίεσης στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο της Λάρισας.
Πηγή: Larissanet.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































