Εξιτήριο πήρε χθες από το ΙΑΣΩ Θεσσαλίας, όπου υποβλήθηκε σε επιτυχή επέμβαση στη σπονδυλική στήλη για αποκατάσταση της λειτουργίας της μέσης, ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης.
Ο δήμαρχος παρέμεινε στο νοσοκομείο για μία εβδομάδα και θα συνεχίσει με φυσιοθεραπείες και ανάπαυση κατ΄οίκον.
Αναμένεται να επιστρέψει στα καθήκοντά του σε λίγες ημέρες.
Πηγή: kosmolarissa.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































