Στη Λάρισα το 3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας

Το 3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, θα πραγματοποιηθεί στη Λάρισα (στο Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας) 13, 14 και 15 Οκτωβρίου 2017, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO.

Το συνέδριο διοργανώνει η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Παιδαγωγικό Τμήμα Π.Ε., Τμήμα Βιοχημείας & Βιοτεχνολογίας), το Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας (Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ) και το Σύλλογο καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Ν. Λάρισας. Συνδιοργάνωση: Περιφέρεια Θεσσαλίας και Δήμος Λαρισαίων.

Το συνέδριο πραγματοποιείται με την υποστήριξη της εκπαιδευτικής δράσης «Teachers 4 Europe» και του Γαλλικού Ινστιτούτου Λάρισας – Γαλλική Πρεσβεία στην Ελλάδα.

Σκοπός του είναι να προωθήσει το γόνιμο και δημιουργικό διάλογο μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα καθώς και να θέσει τις βάσεις ευρύτερων προβληματισμών αναφορικά με την υιοθέτηση οποιασδήποτε μορφής εκπαιδευτικής καινοτομίας που έχει σχέση, είτε με τη διδασκαλία και τη μάθηση σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, είτε με κάθε άλλη πτυχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της σχολικής ζωής.

Ο όρος «Εκπαιδευτικός» περιλαμβάνει όσους υπηρετούν στη δημόσια ή ιδιωτική (τυπική ή μη) εκπαίδευση, εν ενεργεία ή συνταξιούχους, ως στελέχη ή μη.

Χώρος διεξαγωγής

Συνεδριακό Κέντρο, κτίριο Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας, Λάρισα (Περιφερειακή οδός).

Εργασίες του συνεδρίου

Στο συνέδριο θα υπάρξουν 11 προσκεκλημένοι ομιλητές διακεκριμένων πανεπιστημιακών δασκάλων και άλλων, κυρίως από το εξωτερικό (Αγγλία, Γαλλία, ΗΠΑ), καθώς και από την Ελλάδα και θα παρουσιαστούν συνολικά 461 εργασίες, οι οποίες έτυχαν θετικής κρίσης από 2 τουλάχιστον κριτές. Πιο συγκεκριμένα θα παρουσιαστούν:

α) Πλήρη Άοθοα – Εισηγήσεις: 269 (εκ των οποίων 20 βιντεοεισηγήσεις). Αφορούν σε ολοκληρωμένα πρωτότυπα άρθρα και εργασίες όλων των ειδικοτήτων.

β) Εκπαιδευτικά Σενάρια όλων των ειδικοτήτων: 31.

γ) Εργαστηριακές παρουσιάσεις: 31. Αφορούν κυρίως σε workshops παρουσίασης διδακτικών προσεγγίσεων, διδακτικών εργαλείων και εφαρμογών Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση. Θα πραγματοποιηθούν σε αίθουσες διδασκαλίας ή εργαστήρια Η/Υ και θα έχουν διάρκεια 2 ώρες. Για την παρακολούθηση των εργαστηρίων (γύρω στα 25 άτομα ανά εργαστήριο) πρέπει να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα εγγραφής, η οποία θα γίνεται μέσα από το σύστημα http://synedros.eepek.gr και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Για να εγγραφεί κάποιος σε εργαστήριο πρέπει προηγουμένως να έχει εγγραφεί στο συνέδριο.

δ) Ηλεκτρονικά Ανηρτημένες Ανακοινώσεις (e-posters): 45. Αφορούν στη συνοπτική παρουσίαση πληροφοριών και ευρημάτων μέσω πινάκων, γραφημάτων, σχεδίων κλπ. και κάποιου σύντομου σώματος κειμένου. Σε ειδικό χώρο του συνεδρίου, στον οποίο οι σύνεδροι θα έχουν πρόσβαση ανά πάσα στιγμή, οι εργασίες e-posters θα προβάλλονται επαναλαμβανόμενα και αυτοματοποιημένα.

ε) Καινοτόμα Προγράμματα και Δράσεις: 85. Αφορά στην περιγραφή υλοποίησης ενός προγράμματος (π.χ. μια Σχολική Δραστηριότητα όπως Αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, πολιτιστικού θέματος κλπ., κάποιο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα κ.ά.) ή μιας δράσης (π.χ. e-twinning, Teachers4Europe, μαθητικοί διαγωνισμοί κλπ.).

Το πρόγραμμα του συνεδρίου θα ανακοινωθεί στις 1 Οκτωβρίου 2017 το αργότερο.
Προς αποφυγή ταλαιπωρίας σε ουρές αλλά και για τη διευκόλυνση όλων (έκδοση βεβαιώσεων, έγκυρη εγγραφή σε εργαστήρια κλπ.), είναι προτιμότερο να γίνει εγγραφή πριν την έναρξη του συνεδρίου, μέσα από την ιστοσελίδα http://synedrio.eepek.gr/ (κόστος συμμετοχής: 20 €, για φοιτητές 10 €, πληρωμή με κάρτα, e-banking ή με τραπεζική κατάθεση).

(Μέρος της συνδρομής σας για την εγγραφή στο συνέδριο να διατεθεί για την ενίσχυση του Σωματείου Ατόμων με Αναπηρίες ‘Ή ΦΛΟΓΑ»)

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.