Eντάχθηκε στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ η δεύτερη φάση για την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, μετά από απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Νίκου Παπαθανάση σε συνεργασία με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Γιώργο Κώτσηρα.
Το έργο εντάχθηκε στο τομεακό Πρόγραμμα ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021-2027», μετά από τις κινήσεις των Νίκου Παπαθανάση και Γίωργου Κώτσηρα, με δικαιούχο τη «ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΕ», με συνολική δημόσια δαπάνη 85.629.355 ευρώ και συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη 60.870.881 ευρώ από πόρους του Ταμείου Συνοχής. Η πράξη αφορά στην ολοκλήρωση της εγκατάστασης συστημάτων σηματοδότησης- τηλεδιοίκησης, ETCS L1 και ηλεκτροκίνησης στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας (σε μήκος 80,4km) καθώς και στην ολοκλήρωση της κατασκευής παρακαμπτηρίου και αποβάθρας στην περιοχή των Σοφάδων και των εργασιών ανακαίνισης/επισκευής μικρής κλίμακας σε υφιστάμενα κτήρια σιδηροδρομικών σταθμών.
Η υλοποίηση του έργου θα συμβάλει στην αναβάθμιση του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου, με την εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων, ενισχύοντας την ασφάλεια, τη διαλειτουργικότητα και την αποδοτικότητα.































