Τον βρήκαν νεκρό στο δωμάτιο που κοιμόταν

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την τελευταία του πνοή μέσα στο δωμάτιο που κοιμόταν στη Βερδικούσια άφησε γύρω στα μεσάνυκτα ένας 60χρονος από περιοχή της Φθιώτιδας ο οποίος βρισκόταν στο χωριό για δουλειές.

Τον άτυχο 60χρονο βρήκε νεκρό συγγενικό του πρόσωπο με το οποίο ήταν μαζί στη Βερδικούσια και αμέσως ειδοποιήθηκε αστυνομία και ΕΚΑΒ.

Προανάκριση για τα αίτια του θανάτου διενεργεί το Α.Τ. Ελασσόνας, ενώ διατάχθηκε νεκροψία – νεκροτομή που αναμένεται να πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα.

Πηγή: paidis.com

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.