Άγνωστοι έριξαν τα ξημερώματα μαύρη μπογιά στην πρόσοψη του Εκλογικού Κέντρου του ΣΥΡΙΖΑ, επί της οδού Γαλλίας, στο Βόλο και ήδη ενημερώθηκε η Αστυνομία για το περιστατικό.
Οι υπεύθυνοι του κέντρου, που πήγαν σήμερα το πρωί στα γραφεία, επί της οδού Γαλλίας στο Βόλο, διαπίστωσαν ότι άγνωστοι είχαν ρίξει μπογιά μαύρου χρώματος στην πρόσοψη του εκλογικού κέντρου, ενώ έβαψαν την τζαμαρία με το σήμα της αναρχίας (ένα κεφαλαίο Α σε κύκλο).
Η μπογιά ήταν αρκετά αραιωμένη και εκτός από την τζαμαρία δημιούργησε ρύπανση και στο πεζοδρόμιο. Για την ενέργεια αυτή ενημερώθηκε και η Αστυνομία που αναζητά τους δράστες.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































