Ανοιχτή εκδήλωση στο Βόλο για τη διαχείριση των απορριμμάτων

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ανοιχτή εκδήλωση για την παρουσίαση ολοκληρωμένης πρότασης για τη διαχείριση των απορριμμάτων την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015 – 6:30μμ, συνεδριακό κέντρο «Forum» διοργανώνουν οι «Δρόμοι Συνεργασίας».
Πιο συγκεκριμένα, «η δημοτική κίνηση «Δρόμοι Συνεργασίας, Ανατροπής και Αλληλεγγύης» διοργανώνει ανοιχτή εκδήλωση με θέμα τη διαχείριση των απορριμμάτων. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου, στις 6:30μμ, στο συνεδριακό κέντρο «Forum», Δεληγιώργη 2 με Πολυμέρη.
Ομιλητές: Κεφαλάς Τάσος – μηχανολόγος, ηλεκτρολόγος μηχανικός, μέλος της Πρωτοβουλίας Συνεννόησης για τη Διαχείριση των Απορριμμάτων. Στογιάννης Βαγέλλης – γεωπόνος, μέλος της Πρωτοβουλίας Συνεννόησης για τη Διαχείριση των Απορριμμάτων. Σταμπουλής Γιώργος – Περιφερειακός Σύμβουλος, «Δρόμος Ανατροπής για τη Θεσσαλία», Λέκτορας Τμήμα Οικ. Επιστημών Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Βαξεβανόπουλος Μάρκος – γεωλόγος , «Δρόμοι Συνεργασίας, Ανατροπής και Αλληλεγγύης”. Άνοιγμα – συντονισμός:Κανελλής Νίκος– δημοτικός σύμβουλος Βόλου, «Δρόμοι Συνεργασίας, Ανατροπής και Αλληλεγγύης»

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.