Απάντηση της Δημοτικής Αρχής Βόλου στον Φ. Λαμπρινίδη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Απάντηση στον πρώην αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Φώτη Λαμπρινίδη, που είπε ότι η Δημοτική Αρχή συνεχίζει έργα της προηγούμενης, δίνει η Δημοτική Αρχή Βόλου, που τον κατηγορεί για παγκόσμια πρωτοτυπία, στο έργο του ποδηλατόδρομου που κατασκεύασε στις Αλυκές, να βρίσκεται πάνω σε πεζοδρόμιο, όπου κόπηκαν δένδρα γιατί εμπόδιζαν…

Η ανακοίνωση – απάντηση της Δημοτικής Αρχής αναφέρει:
«Μονότονος και κουραστικός ο πρώην αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Φώτης Λαμπρινίδης, συνεχίζει να κλαψουρίζει σαν κακομαθημένο παιδί που του πήραν το παιχνίδι σε κάθε αναγγελία έργου της νέας Δημοτικής Αρχής.

Ο αντιδήμαρχος που επί αντιδημαρχίας του πιο εύκολα έπιανες το ΤΖΟΚΕΡ παρά έβλεπες έργο στο Βόλο, τώρα διαμαρτύρεται ότι εκείνος ήταν που εκτέλεσε το έργο της αποξήλωσης του εκτρώματος των ποδηλατοδρόμων, αφήνοντας όλους μας με την απορία πως στην ευχή με τόσα έργα που πραγματοποίησαν μας παρέδωσαν την πόλη στα σημερινά της χάλια;
Και γιατί τους αποδοκίμασαν, τόσο εκείνον προσωπικά, όσο και τον αρχηγό του, με τρόπο εξευτελιστικό οι πολίτες του Βόλου; Να κατελήφθησαν από συλλογική αγνωμοσύνη και έλλειψη κρίσης, μη αναγνωρίζοντας ένα τέτοιο έργο;

Όσο για τον ποδηλατόδρομο προς τις Αλυκές, που διατείνεται ότι κατασκεύασε, ας μη το σχολιάσουμε. Παγκόσμιο, ενδεχομένως, φαινόμενο ποδηλατόδρομος πάνω σε πεζοδρόμια και μάλιστα με κοπή δέντρων επειδή εμπόδιζαν.

Όπως σοφώς ελέχθη – και επιτέλους ας το ακολουθήσουν οι καταστροφείς της πόλης, Σκοτινιώτης, Λαμπρινίδης και συνεργάτες – καλύτερα να φαίνεσαι ανόητος σιωπώντας, παρά να ανοίγεις το στόμα σου και να το επιβεβαιώνεις».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.