Απέπλευσε το απόγευμα του Σαββάτου, το φορτηγό πλοίο «JAHAN» σημαίας Μπαγκλαντές, το οποίο κρατούνταν από τις 20 Ιανουαρίου στο λιμάνι της τσιμεντοβιομηχανίας ΑΓΕΤ, λόγω ελλείψεων που είχε σε πυροσβεστικά και ραδιοεπικοινωνιακά μέσα.
Το πλοίο προχώρησε στην αποκατάσταση των ελλείψεων που είχαν παρατηρηθεί και σημειωθεί κατά την επιθεώρηση που του έγινε και αφού εκδόθηκαν τα απαραίτητα πιστοποιητικά κι επιθεωρήθηκε από νηογνώμονα και από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου, το Σάββατο το απόγευμα απέπλευσε με προορισμό την Αλγερία.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































