Απόφαση για το νέο Οργανισμό την Πέμπτη στη ΔΕΥΑΜΒ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Απόφαση για το νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας, πρόκειται να λάβει το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑΜΒ, που συνεδριάζει στις 12 το μεσημέρι της ερχόμενης Πέμπτης 29 Ιανουαρίου. Επίσης πρόκειται να εγκριθεί Κανονισμός Άρδευσης και να ληφθεί απόφαση για τον χειρισμό τεχνικών θεμάτων για την υπόθεση της ΕΡΓΗΛ.

Το Δ.Σ. πρόκειται να τροποποιήσει απόφαση περί ενεργοποίησης Πειθαρχικής διαδικασίας για εργαζόμενο της ΔΕΥΑΜΒ, να καθιερώσει εξαιρέσεις από την πενθήμερη εργασία για την 24ωρη λειτουργία Υπηρεσιών της ΔΕΥΑΜΒ και να καθορίσει υπερωριακή απασχόληση του προσωπικού της.

Τέλος, θα εγκρίνει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου υδροληψίας και σύμβασης προσχώρησης της ΔΕΥΑΜΒ με τους καταναλωτές και τη σύνταξη ανοιχτού διαγωνισμού για προμήθεια υγρών καυσίμων, προϋπολογισμού 107.918 €, με ΦΠΑ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.