Από Δευτέρα πιάνει δουλειά το τμήμα αστυνόμευσης Καθαριότητας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε εντατικούς ελέγχους για την τήρηση των κανόνων στην αποκομιδή απορριμμάτων, ξεκινούν από τη Δευτέρα, 2 Μαρτίου, οι υπάλληλοι του τμήματος αστυνόμευσης της Καθαριότητας του Δήμου Βόλου, όπως ανακοίνωσε ο Δήμος Βόλου.

Στην πρώτη φάση της εξόρμησης οι έλεγχοι θα είναι πιο εντατικοί στις οδούς Δημητριάδος και Ιάσονος και τμηματικά, με την εφαρμογή της νέας κανονιστικής διάταξης, θα επεκταθούν σε όλη την πόλη.

Όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο δήμαρχος Βόλου κ. Αχιλλέας Μπέος πρόκειται για μια νέα αρχή προκειμένου να υπάρξει και νέα αναβάθμιση στις υπηρεσίες που παρέχονται στους πολίτες του Βόλου και για το λόγο αυτό είναι περισσότερο από αναγκαία η συνεργασία και η κατανόηση όλων.

Ευχόμαστε να μην υπάρξει ούτε μία παράβαση, σημείωσε ο κ. Μπέος, προκειμένου όλοι μαζί να δημιουργήσουμε και να απολαύσουμε το Βόλο των ονείρων μας, την πόλη που αγαπάμε, την πόλη που μας αξίζει.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.