Απάντηση στην Κίνηση Πολιτών Βόλου και Πηλίου για το νερό, δίνει ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος, που τονίζει ότι ουδέποτε εκδόθηκε φυλλάδιο του συνδυασμού, ενώ τους προκαλεί να καταγγείλουν στον εισαγγελέα τυχόν απειλές και εκβιασμών που αναφέρουν στην ανακοίνωση ότι έγιναν.
Η ανακοίνωση του δημάρχου Βόλου, αναφέρει:
«Σχετικά με την κατάπτυστη, μνημείο ψεύδους και λασπολογίας, ανακοίνωση μιας χούφτας ιδιοτελών πολιτών, που αυτοαποκαλούνται ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ και που με κάθε τρόπο επιδιώκουν να υπάρχουν σε βάρος της συντριπτικής πλειονότητας των πολιτών του Βόλου, απαντούμε για ένα και μόνο λόγο:
Από σεβασμό στην αλήθεια και τους πολίτες του Βόλου.
Και λέμε:
Πρώτον ουδέποτε εκδόθηκε φυλλάδιο του συνδυασμού μας και μάλιστα να περιέχει τα όσα ασύστολα ψεύδη αναφέρονται στην ανακοίνωση. Αντίθετα οι κάτοικοι ιδιαίτερα των ορεινών οικισμών του Δήμου μας θα θυμούνται ασφαλώς τις κόντρες του ίδιου του Δημάρχου με τοπικούς παράγοντες, για τις σταθερές και αμετακίνητες απόψεις του για τη διαχείριση του νερού, χωρίς να υπολογίζει το εκλογικό-πολιτικό κόστος.
Δεύτερον σχετικά με όσα αισχρά αναφέρονται περί εκβιασμών και απειλών, καλούμε τους συντάκτες αυτής της άθλιας ανακοίνωσης να κατονομάσουν ποιος και από ποιόν έπεσε θύμα τέτοιων ενεργειών και να το καταγγείλουν στην Εισαγγελία.
Σε κάθε περίπτωση οι πολίτες του Βόλου πρέπει να είναι σίγουροι ότι το νερό επί δικής μας Δημαρχίας δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθεί, δηλαδή να δοθεί σε επιχειρηματίες, αλλά ούτε φυσικά σε πονηρούς ιδιώτες που κρύβονται πίσω από δήθεν Κινήσεις με βαρύγδουπες ονομασίες.
Η διαχείριση του νερού θα γίνεται αποκλειστικά από τη ΔΕΥΑΜΒ, με βάση τις ανάγκες και τις επιθυμίες της πλειονότητας των πολιτών, και με την εγγύηση και τις δεσμεύσεις της Δημοτικής Αρχής του Αχιλλέα Μπέου».































