Αύριο η ημερίδα του ΤΕΕ για τα στερεά απόβλητα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ημερίδα με θέμα έλεγχοι και παρακολούθηση μονάδων διαχείρισης στερεών αποβλήτων, θα πραγματοποιηθεί αύριο Σάββατο 14 Φεβρουαρίου, από τις 9 το πρωί στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΤΕΕ Μαγνησίας.

Το γενικό μέρος της εκδήλωσης περιλαμβάνει εισηγήσεις της αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας Δωροθέας Κολυνδρίνη, για το πρόβλημα διάθεσης των στερεών αποβλήτων σε επίπεδο Περιφέρειας, της προέδρου του ΤΕΕ Νάνσυς Καπούλα για το ρόλο του μηχανικού στην παρακολούθηση, τον έλεγχο και τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων, του Ι. Γιαννάκη, χημικού του Γενικού Χημείου του Κράτους για τη διαπίστευση των εργαστηρίων δοκιμών.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.