Τις παρατάξεις της μειοψηφίας κατηγορεί ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γ. Μουλάς ότι υποδαυλίζουν απρεπείς καταστάσεις, αναφορικά με τη λειτουργία του συμβουλίου.
Όπως αναφέρεται σε έγγραφο που απέστειλε στους επικεφαλείς κκ Πατσιαντά, Σκοτινιώτη, Μιτζικό, Νάνο, «λόγω των επαναλαμβανόμενων φραστικών επεισοδίων, που λαμβάνουν χώρα στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου, θα επιθυμούσα να σας υπενθυμίσω μερικές στοιχειώδες αρχές, που διέπουν την λειτουργία του.
Θα ήταν εξωπραγματικό να πιστεύει κανείς, ότι σε ένα τέτοιο πολιτικό όργανο δεν θα υπάρχουν στιγμές έντασης και έντονων διαξιφισμών. Όμως, όλοι θα πρέπει να συμβάλλουν στην εξομάλυνση εντόνων καταστάσεων. Πολύ περισσότερο εσείς, που ηγείστε των παρατάξεων σας. Θα πρέπει, επομένως, να δίνεται πρώτοι από όλους το παράδειγμα με την συμπεριφορά σας στα μέλη των ομάδων σας και όχι να υποδαυλίζεται απρεπείς καταστάσεις.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου έχει να παρουσιάσει λαμπρό έργο στην μακραίωνη ιστορία του. Είναι κρίμα να μην στέκεται κανείς στο ύψος των περιστάσεων αλλά να προσπαθεί να αποκομίσει εντυπώσεις και λίγη αλλά αρνητική δημοσιότητα, πρωταγωνιστώντας σε φραστικές αντεγκλήσεις.
Αγαπητοί συνάδελφοι, πιστεύω, ότι από εδώ και στο εξής εσείς θα δείχνετε τον προσήκοντα σεβασμό στο πρόσωπο του κυρίου Δημάρχου και θα είσαστε αρωγοί σε κάθε του προσπάθεια.
Γνωρίζετε για το πόσο ο κ. Δήμαρχος μοχθεί νυχθημερόν για το καλό της πόλης. Αν σε κάτι διαφωνείτε, ευλόγως θα αντιπαρατεθείτε, κόσμια και πολιτισμένα. Σκηνές, που υποβιβάζουν το επίπεδο του Δημοτικού Συμβουλίου δεν προάγουν τον πολιτικό πολιτισμό, που η νέα Δημοτική Αρχή έδειξε από την πρώτη στιγμή.
Η λογική, ότι δεν θα αφήσομε να γίνει τίποτα σε αυτή την πόλη, χρησιμοποιώντας θεμιτά και αθέμιτα μέσα, έχει καταδικαστεί από τον λαό του Βόλου, ο οποίος βιώνει την πρωτοφανή αλλαγή.
Πέρα από κάθε είδους μικροπολιτική σκοπιμότητα ο Δήμαρχος πρέπει να στηρίζεται από όλους. Με αγάπη και γνώμονα το συμφέρον της πόλης η στήριξη του Δημάρχου θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Μία οδηγία προς τους δημοτικούς σας συμβούλους για άψογη και ευπρεπή συμπεριφορά, η οποία θα ξεκινά πρώτα από εσάς, θα αλλάξει άρδην την εικόνα.
Κυρώσεις και άλλα μέτρα έρχονται σε δεύτερη μοίρα, εφόσον με πνεύμα συνεργασίας και αλληλεγγύης μπορούμε να λειτουργήσουμε καλύτερα.
Αναμένω από εσάς την κατανόηση και την ανταπόκριση σας, διότι πρέπει ο σεβασμός, με τον οποίο θα περιβάλλετε, τον Πρώτο Πολίτη της πόλης και το Προεδρείο να πρυτανεύσει στην διαγωγή σας».
Γ. Μουλάς προς παρατάξεις μειοψηφίας: Μην υποδαυλίζεται απρεπείς καταστάσεις…
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































