Εκδικάστηκε σήμερα το πρωί στο Μονομελές Πρωτοδικείο Βόλου η αγωγή που κατέθεσαν 26 σχολικοί φύλακες κατά του Δήμου Βόλου,, διότι απολύθηκαν τον καλοκαίρι του 2013.
Οι σχολικοί φύλακες ζητούν επαναπρόσληψη με δικαστική απόφαση, καθώς έχασαν τα ασφαλιστικά μέτρα που είχαν καταθέσει για το ίδιο θέμα.
Ο Δήμος Βόλου, με υπόμνημά του ισχυρίζεται ότι δεν είναι δυνατή η επαναπρόσληψή τους, λόγω της νομοθετικής ρύθμισης.
Η απόφαση του Δικαστηρίου αναμένεται να εκδοθεί τους επόμενους μήνες.
Μάρτυρας υπεράσπισης στο Δικαστήριο κατέθεσε ο πρόεδρος του Συλλόγου εργαζομένων στους ΟΤΑ Γιώργος Μαγιάκος, ενώ σε ένδειξη συμπαράστασης παραβρέθηκε ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαγνησίας Σωκράτης Σαβελίδης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































