Έναν Έλληνα και έναν υπήκοο Νιγηρίας συνέλαβαν σήμερα αστυνομικοί στη Ν. Ιωνία για παραεμπόριο και θα οδηγηθούν αύριο στον εισαγγελέα, ενώ τους επιβλήθηκε πρόστιμο 5000 € τον καθένα και κατασχέθηκαν τα προϊόντα που πουλούσαν.
Πρόκειται για έναν Έλληνα 58 χρονών, που πουλούσε ηλεκτρικές συσκευές και αντίκες και έναν Νιγηριανό 55 χρονών που πουλούσε γυναικείες τσάντες, πορτοφόλια, γυαλιά ηλίου και μπιζού.
Τέλος, από το Α.Τ. Περιφέρειας και το Α.Τ. Βόλου κατελήφθησαν δύο υπήκοοι Μπαγκλαντές 33 και 29 χρονών, αντίστοιχα, για επαιτεία και αφού σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τους, αφέθηκαν ελεύθεροι.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































