Εκδικάστηκε η παράνομη αφή καντηλιών στον «Κούκο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Εκδικάστηκε σήμερα το πρωί στο Μονομελές Πρωτοδικείο Βόλου, η αίτηση του Δήμου Βόλου κατά τριών γυναικών (δύο Ελληνίδων και μιας Αλβανίδας), που ανάβουν παράνομα τα καντήλια, στο Κοιμητήριο «Κούκος» χωρίς να εκδίδουν τα ανάλογα παραστατικά.

Ο Δήμος ισχυρίστηκε στο Δικαστήριο ότι υφίσταται βλάβη και μεγάλη ζημία από την ενέργεια αυτή των τριών γυναικών, εκτιμώντας ότι χάνει έσοδα της τάξης των 6.000 € μηνιαίως, περίπου.

Με την αίτησή του ο Δήμος Βόλου ζήτησε από το δικαστήριο να απαγορευτεί η είσοδος των γυναικών στο Δημοτικό Κοιμητήριο και η δραστηριοποίησή τους στην αφή καντηλιών και στην καθαριότητα – περιποίηση των τάφων.

Μάρτυρας υπέρ του Δήμου στην υπόθεση κατέθεσε ο πρώην αντιδήμαρχος Χαράλαμπος Τσαμπάζης, ενώ την υπόθεση παρακολούθησε και ο νυν αντιδήμαρχος Κοιμητηρίων Γιώργος Σουίπας.

Η απόφαση του Δικαστηρίου αναμένεται σε περίπου ένα μήνα, ενώ οι γυναίκες, που απασχολούνταν σε εργολάβο, η σύμβαση του οποίου με τον Δήμο έληξε, εξακολούθησαν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, βάζοντας οι ίδιες τα χρήματα στην τσέπη τους…

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.