Εκδικάστηκε σήμερα το πρωί στο Μονομελές Πρωτοδικείο Βόλου, η αίτηση του Δήμου Βόλου κατά τριών γυναικών (δύο Ελληνίδων και μιας Αλβανίδας), που ανάβουν παράνομα τα καντήλια, στο Κοιμητήριο «Κούκος» χωρίς να εκδίδουν τα ανάλογα παραστατικά.
Ο Δήμος ισχυρίστηκε στο Δικαστήριο ότι υφίσταται βλάβη και μεγάλη ζημία από την ενέργεια αυτή των τριών γυναικών, εκτιμώντας ότι χάνει έσοδα της τάξης των 6.000 € μηνιαίως, περίπου.
Με την αίτησή του ο Δήμος Βόλου ζήτησε από το δικαστήριο να απαγορευτεί η είσοδος των γυναικών στο Δημοτικό Κοιμητήριο και η δραστηριοποίησή τους στην αφή καντηλιών και στην καθαριότητα – περιποίηση των τάφων.
Μάρτυρας υπέρ του Δήμου στην υπόθεση κατέθεσε ο πρώην αντιδήμαρχος Χαράλαμπος Τσαμπάζης, ενώ την υπόθεση παρακολούθησε και ο νυν αντιδήμαρχος Κοιμητηρίων Γιώργος Σουίπας.
Η απόφαση του Δικαστηρίου αναμένεται σε περίπου ένα μήνα, ενώ οι γυναίκες, που απασχολούνταν σε εργολάβο, η σύμβαση του οποίου με τον Δήμο έληξε, εξακολούθησαν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, βάζοντας οι ίδιες τα χρήματα στην τσέπη τους…































