Εξηγήσεις για το παζάρι, θα ζητήσουν με την πρώτη ευκαιρία οι έμποροι του Βόλου, μετά τα όσα ανακοίνωσε μεταξύ άλλων προχθές σε συνάντηση με τους καταστηματάρχες, ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος.
Όπως δήλωσε μιλώντας στο «Ράδιο-Ένα 102,5», ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Κ. Τσέλιος, οι έμποροι θα ζητήσουν εξηγήσεις για το θέμα του παζαριού, καθώς τους βρίσκει γενικά αντίθετους, «εκτός και αν πρόκειται για κάτι άλλο» που δεν το γνωρίζουμε, όπως είπε χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείς ο κ. Τσέλιος, αν αφορά πρόταση για ενδεχόμενο και δικής τους συμμετοχής σε ένα «νέο παζάρι», θα μπορούσαν να συμφωνήσουν, τόνισε ότι οι έμποροι, δε μπορούν να συμμετέχουν σε υπαίθριο εμπόριο.
Αναφορικά με τη μη διοργάνωση εκδηλώσεων ενόψει της Αποκριάς, όπως προανήγγειλε ο κ. Μπέος, ο κ. Τσέλιος, υποστήριξε ότι σίγουρα δεν είναι καλό, αν ωστόσο η δημοτική αρχή δεν προλαβαίνει να κάτι κάνει…, δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Έσπευσε παράλληλα να ξεκαθαρίσει, ότι ούτε ο ΕΣΒ θα προγραμματίσει κάτι…
Στο μεταξύ, σε δηλώσεις του στο «Ράδιο-Ένα» ο πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Κέντρων Εστίασης, Καφέ, Διασκέδασης κ. Γιάννης Γρηγορίου, είπε ότι στη διάρκεια της πρόσφατης συνάντησης με το δήμαρχο, οι ίδιοι αποδέχθηκαν να συστήσουν μια επιτροπή, η οποία θα κάνει δεχθεί τις προτάσεις των καταστηματαρχών και θα τις υποβάλει στη δημοτική αρχή, με την πεποίθηση ότι οι «καλές προτάσεις», θα υιοθετηθούν.
Ο κ. Γρηγορίου, ρωτήθηκε αν είναι αρνητικό που δε θα διοργανωθούν φέτος εορταστικές εκδηλώσεις στο Βόλο για τις Απόκριες και απάντησε, ότι «σίγουρα δεν είναι καλό», εναντιώθηκε ωστόσο στον ΟΛΒ, καθώς πέραν του δήμου, όπως είπε, ο Οργανισμός αν και εισπράττει χρήματα, δεν κάνει τίποτα για τους καταστηματάρχες της παραλίας.































