Επανέρχεται στο θέμα μόνιμου επιτρόπου ο δήμαρχος Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Επανέρχεται με επιστολή του προς το νέο υπουργό Δικαιοσύνης, που κοινοποιείται και προς τους υπουργούς Οικονομίας και Εσωτερικών, στο θέμα της έλλειψης μόνιμου Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Βόλο, ο δήμαρχος, κ. Αχιλλέας Μπέος, υπογραμμίζοντας τις παρενέργειες που προκαλούνται στη λειτουργία των ΟΤΑ.

Στην επιστολή που απέστειλε ο δήμαρχος Βόλου αναφέρει: «Κύριε Υπουργέ, αφού σας ευχηθώ κάθε επιτυχία στα υψηλά καθήκοντα που αναλάβατε, επιτρέψτε μου να θέσω υπόψη σας, όπως έκανα και με τον προκάτοχό σας, ένα ιδιαίτερα σοβαρό θέμα για την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου Βόλου, αλλά και συνολικά των ΟΤΑ της Μαγνησίας, και που αναφέρεται στην έλλειψη μόνιμου επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην περιοχή μας, από το Νοέμβριο του 2013.

Δυστυχώς η προηγούμενη κυβέρνηση, παρά τις υποσχέσεις που δόθηκαν σε αντίστοιχες οχλήσεις μας, αδιαφόρησε και δεν προχώρησε στην αντιμετώπιση της έλλειψης αυτής, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις και δυσλειτουργίες σε ζωτικά θέματα λειτουργίας του Δήμου μας και κυρίως στον τομέα των έργων και στις συναλλαγές με προμηθευτές, με προφανείς επιπτώσεις και στην αγορά, που ως καλώς γνωρίζετε δοκιμάζεται σκληρά.

Θεωρούμε ότι συμμερίζεστε την εκτίμησή μας πως είναι απαράδεκτο ο πέμπτος πληθυσμιακά Δήμος της χώρας να στερείται μόνιμου Επιτρόπου, την στιγμή μάλιστα που αυτό το έχουν διασφαλίσει, και ευλόγως, Δήμοι και περιφερειακές ενότητες υποδεέστερες, πληθυσμιακά και οικονομικά του Βόλου και της Μαγνησίας.

Κατόπιν αυτών παρακαλάμε για την άμεση παρέμβασή σας, ώστε να δοθεί αποτελεσματική λύση, που δεν μπορεί να είναι άλλη από τον ορισμό μόνιμου Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με έδρα το Βόλο».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.