Υπόμνημα, με το οποίο ζητούν την παραμονή του διοικητή του «Αχιλλοπούλειου» Νοσοκομείου Βόλου Κώστα Καραμπάτσα και του αναπληρωτή διοικητή Χαρ. Μπαλή στη θέση τους, συνέταξαν και υπέγραψαν διευθυντές κλινικών, γιατροί, διοικητικό και τεχνικό προσωπικό, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ανάλογη κίνηση κάνουν και ευπαθείς ομάδες πληθυσμού που έχουν σχέση με την υγεία.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες από το νοσηλευτικό ίδρυμα, αυθόρμητα, σχεδόν το σύνολο των διευθυντών κλινικών και τμημάτων, γιατροί, νοσηλευτές, διοικητικό και τεχνικό προσωπικό του Νοσοκομείου, συνέταξε και υπέγραψε υπόμνημα, που θα σταλεί στο υπουργείο Υγείας και τους βουλευτές της Μαγνησίας, με το οποίο ζητούν ο διοικητής του Νοσοκομείου Κώστας Καραμπάτσας και ο αναπληρωτής διοικητής Χαράλαμπος Μπαλής να παραμείνουν στη θέση τους και να μην αντικατασταθούν από τη νέα κυβέρνηση.
Οι ίδιες πληροφορίες τονίζουν ότι ανάλογη κίνηση γίνεται και εκ μέρους ευπαθών ομάδων πληθυσμού που έχουν σχέση με την υγεία.
Οι δύο αυτές κινήσεις, μόνο έκπληξη δεν προκαλούν στους γνωρίζοντες και στην τοπική κοινωνία, καθώς είναι γνωστό, ότι η έλευση στη θέση στη διοικητικού σχήματος, έβαλε το τοπικό νοσηλευτικό ίδρυμα σε σειρά, υπάρχει κλίμα συναδελφικότητας, μεταξύ των εργαζομένων, επίτευξης στόχων και γίνεται μεγάλη προσπάθεια για προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προς των πολίτη.































