Η παρατήρηση κομήτη στον Άγιο Στέφανο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αύριο Κυριακή, 18η Ιανουαρίου, το βραδάκι, στις 6:30 μ.μ., εάν ο καιρός είναι καλός, δηλαδή εάν δεν έχει συννεφιά, η ομάδα αστροπαρατήρησης της Εταιρείας Αστρονομίας και Διαστήματος οργανώνει αστροβραδιά για την παρατήρηση του κομήτη Lovejoy που είναι εύκολα ορατός με κιάλια αυτές τις ημέρες στον αστερισμό του Ταύρου- Κριού. Παράλληλα με τον κομήτη θα γίνει και παρατήρηση με τηλεσκόπια των τεσσάρων πλανητών Ερμή, Αφροδίτης, Άρη και Δία, που μπορεί να δει κανείς αυτή τη περίοδο καθώς και των αστερισμών του χειμερινού ουρανού: Κριό, Ωρίωνα, Ταύρο, Ηνίοχο, Διδύμους, Περσέα, Ανδρομέδα, κλπ, τις Πλειάδες (κ. Πούλια), διάφορα αστρικά σμήνη, τον γαλαξία της Ανδρομέδας. κ.ά.
Ο χώρος όπου θα γίνει η αστροβραδιά, είναι το πλάτωμα, που βρίσκεται στα ανατολικά όρια του οικισμού Άγιος Στέφανος (πρώην Σωρός). Φθάνει κανείς στο πλάτωμα αυτό παίρνοντας το παραλιακό δρόμο προς την εκκλησία του Αγίου Στεφάνου, στη συνέχεια δε ακολουθώντας τις οδούς Αμαρυλλίδος, Αλόης και Γιασεμιών. Θα υπάρχουν κίτρινες πινακίδες, από την εκκλησία του Αγίου Στεφάνου που θα δείχνουν την κατεύθυνση προς το εν λόγω πλάτωμα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.