“Η Ώρα του Καταναλωτή” κάθε Τρίτη στο ‘Ράδιο-Ένα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κάθε Τρίτη 6.00-8.00 μ.μ και σε επανάληψη το Σάββατο 8.00 – 10.00 π.μ
είναι “η ώρα του καταναλωτή” από την Ένωση Καταναλωτών Βόλου και τη
συχνότητα του “ΡΑΔΙΟ ΕΝΑ” 102,5 FΜ
Ενημέρωση για θέματα που αφορούν την υγεία μας, τις αγορές μας, τα
δικαιώματα μας, το περιβάλλον

Θέματα εκπομπής 24-2-2015:
– Ισορροπημένη διατροφή. Δίαιτες για υπέρβαρους, για υπερτασικούς, για διαβητικούς.
Συζήτηση με τη Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Νέλλη Χονδρογιάννη.
– Προσοχή στα Σαρακοστιανά.
– Ανάκληση “corn flakes”
Μουσικό αφιέρωμα στο Νικόλα Άσιμο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.