Θλίψη για τον θάνατο 18χρονης Βολιώτισσας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την τελευταία της πνοή άφησε χθες, Δεύτερη ημέρα του Πάσχα, μία 18χρονη Βολιώτισσα που νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο του Βόλου και προσβλήθηκε από καρκίνο στον εγκέφαλο.

Η άτυχη κοπέλα έδινε μάχη με την επάρατο, τα δύο τελευταία χρόνια και το τελευταίο διάστημα η υγεία της είχε επιδεινωθεί.
Την περασμένη εβδομάδα η άτυχη νεαρή, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Βόλου και νοσηλεύονταν στη Β’ παθολογική κλινική μέχρι και χθες, οπότε επήλθε το μοιραίο.

Η κηδεία της θα γίνει σήμερα στις 11:30 από τον Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.