Ικανοποίηση επικρατούσε στο εκλογικό κέντρο του «Ποταμιού» για τα ποσοστά που έλαβε το κίνημα την πρώτη φορά που κατέβηκε στις εκλογές, αν και τοπικά στελέχη δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν την τρίτη θέση.
Σύμφωνα με το στέλεχος του κινήματος Στέργιο Νάρη το ποσοστό που εξασφάλισε το «Ποτάμι» ήταν θετικό, για ένα πρωτοεμφανιζόμενο κίνημα. «Θα προτιμούσαμε όμως να βρισκόμαστε στην τρίτη θέση, όπου – δυστυχώς – βρίσκεται ένα κόμμα που δεν ταυτίζεται με τη δημοκρατία», ανέφερε, προσθέτοντας ότι οι θετική προοπτική και η πορεία του κινήματος, θα οδηγήσει σε αποτελέσματα για ένα καλύτερο μέλλον και θα συμβάλει στην πρόοδο της χώρας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































