Κάλεσμα προς τους συνταξιούχους της Μαγνησίας, απευθύνει ο Σύλλογος Συνταξιούχων ΙΚΑ, για να παραβρεθούν συνταξιούχους της Μαγνησίας να συμμετέχουν δυναμικά στη παλλαϊκή διαδήλωση των εργατών, των συνταξιούχων, των αυτοαπασχολούμενων, των φτωχών αγροτών που θα γίνει στο Κιλελέρ την Κυριακή 15 Μαρτίου.
Όπως αναφέρει, τα λεωφορεία θα αναχωρήσουν στις 11 π.μ. από το Δημαρχείο του Βόλου.
Οι συνταξιούχοι ζητούν επαναφορά των συντάξεων στα προ των «μνημονίων» επίπεδα, να μην πειράξει κανείς τα αποθεματικά των Ταμείων και να δοθούν πίσω όσα έχουν αρπάξει, αλλά και να καταργηθούν οι εφαρμοστικοί – αντιασφαλιστικοί νόμοι.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































