Κ. Στεργίου: «Ανασύνταξη του εργατικού κινήματος για ανάκτηση των απωλειών»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στην υπηρεσία του λαού και του εργατικού κινήματος, θα είναι οι έδρες που κέρδισε το ΚΚΕ, τόσο στη Μαγνησία, όσο και Πανελλαδικά, υπογράμμισε, στην πρώτη δήλωσή του ο πρώτος σε ψήφους υποψήφιος βουλευτής Μαγνησίας του κόμματος Κώστας Στεργίου.

Όπως ανέφερε «οι βουλευτικές θέσεις θα είναι στην υπηρεσία του λαού μας, τόσο μέσα στη Βουλή, όσο και στο εργατικό κίνημα, το οποίο θα προσπαθήσουμε να ανασυντάξουμε, με στόχο να ανακτήσει τις απώλειες που είχε ο λαός, τα τελευταία έξι χρόνια».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.