Μια μικρή «Οδύσσεια» έζησε ένα αγοράκι ηλικίας 5 χρονών, η μητέρα του οποίου το άφησε έξω από το Νηπιαγωγείο, για να πάει στη δουλειά της, νωρίς το πρωί και το σχολείο τελικά δεν άνοιξε…
Το παιδάκι άφησε η μητέρα του στις 8.30 το πρωί έξω από το 6ο Νηπιαγωγείο Ν. Ιωνίας (στο ύψος της ΜΕΤΚΑ) που φοιτά, για να πάει στη δουλειά της.
Το σχολείο όμως δεν άνοιξε, διότι είχε προγραμματιστεί εκδρομή – κάτι που πιθανόν η ίδια δεν γνώριζε – με αποτέλεσμα το νήπιο να περιμένει έξω από την κλειστή πόρτα, μόνο του.
Τελικά ο πατέρας ενός άλλου νηπίου ενημέρωσε την Αστυνομία και επί τόπου πήγε περιπολικό του Α.Τ. Ν. Ιωνίας, που μετέφερε το παιδάκι στο σπίτι του (ευτυχώς θυμόταν που έμενε). Το σπίτι όμως ήταν κλειστό, καθώς η μητέρα του εργάζεται στην περιοχή του Διμηνίου.
Από γείτονες οι αστυνομικοί πληροφορήθηκαν ότι μια θεία του παιδιού μένει κοντά, πήγαν το παιδί εκεί και τελικά τους έδωσε το κινητό της μητέρας του, που επέστρεψε από τη δουλειά της και παρέλαβε τον 5χρονο γιό της.
Η μικρή «Οδύσσεια» του παιδιού ξεκίνησε στις 8.30 το πρωί και έληξε, ευτυχώς, με αίσιο τέλος, στις 10 π.μ.































