Μουσείο Αργούς και διαχείριση απορριμμάτων στο Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με δύο θέμα ημερήσιας διάταξης συνεδριάζει μεθαύριο Τετάρτη στις 2.30 το μεσημέρι, το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου.

Το Δ.Σ. αναμένεται να εγκρίνει το πρακτικό αξιολόγησης της Κριτικής Επιτροπής του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού – προσχεδίων για τη δημιουργία μουσείου για την αξιοποίηση της Αργούς και να λάβει απόφαση για τη Διαχείριση Στερεών Αποβλήτων του Δήμου Βόλου, σύμφωνα με τον Εθνικό Σχεδιασμό, το Αναθεωρημένο Περιφερειακό Σχέδιο και την Εθνική και Κοινοτική Περιβαλλοντική Νομοθεσία.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.