Νέο Δ.Σ. στο Σύνδεσμο Εμποροϋπαλλήλων Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Νέο Δ.Σ. εξέλεξε ο Σύνδεσμος Εμποροϋπαλλήλων και Ιδιωτικών Υπαλλήλων Βόλου και Ν. Ιωνίας.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τη Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015 συνήλθε σε συνεδρίαση μετά την εκλογή του το νέο Διοικητικό Συμβούλιο σε σώμα όπου μετά από ψηφοφορία προέκυψε το παρακάτω αποτέλεσμα.

Στις θέσεις: Προέδρου Κάϊρας Γιάννης, Α΄Αντιπροέδρου Πατσιαντά Ευγενία Ελένη, Β΄Αντιπροέδρου Τσιτσιρίκης Παναγιώτης, Γραμματέα Καντεροπούλου Ευφροσύνη, Ειδικού Γραμματέα Γιάγκου Μαρία, Ταμία Λαϊνά Αναστασία, Εφόρου Τσιώνας Παναγιώτης, Μέλους Τσιότρας Ακρίβος, Δελημήτρος Κων/νος, Ορφανός Νικόλαος και Καραγιάννη Ευγενία.

Αντιπρόσωποι στο Εργατικό Κέντρο Βόλου εκλέχτηκαν κατά τις εκλογές οι κάτωθι: Καντεροπούλου Ευφροσύνη, Κάϊρας Γιάννης, Τσιτσιρίκης Παναγιώτης. Αντιπρόσωποι στην Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδος εκλέχτηκαν κατά τις εκλογές οι κάτωθι: Κάϊρας Γιάννης και Τσιτσιρίκης Παναγιώτης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.