Ξεκινάει δρομολόγια αύριο το «Ερατώ»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ξεκινάει από αύριο Τετάρτη 1 Απριλίου, δρομολόγια στο γραμμή Βόλος – Σποράδες, το επιβατηγό υδροπτέρυγο «Ερατώ», όπως ανακοινώθηκε από το Λιμεναρχείο Βόλου.

Επειδή αναμένεται η έκκριση των δρομολογίων από το υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια μόνο μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή 3 Απριλίου.

Το υδροπτέρυγο θα αποπλέει στις 6.30 το πρωί από την Αλόννησο, θα καταπλέει στις 9.05 στο λιμάνι του Βόλου και στις 2 το μεσημέρι θα αποπλέει ξανά για τα νησιά και θα διανυκτερεύει στην Αλόννησο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.